Πριν λίγες εβδομάδες η Krafton κυκλοφόρησε το PUBG: New State σε περισσότερες από 200 χώρες. Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύει η Sensor Tower, εκτιμάται ότι το πρώτο επταήμερο από τη στιγμή που λανσαρίστηκε, οι παίκτες ξόδεψαν $2,6 εκ. σε Apple App Store και Google Play προκειμένου να αγοράσουν περιεχόμενο για τον τίτλο. Τα περισσότερα χρήματα δαπανήθηκαν από χρήστες που κατοικούν σε Η.Π.Α., Ιαπωνία και Τουρκία. Από την άλλη, το PUBG: New State μετράει 23 εκ. downloads από τα οποία, τα 7 εκ. δηλαδή το 30% στην Ινδία. Στη δεύτερη θέση με τα περισσότερα downloads οι Η.Π.Α. και ακολουθεί η Β. Κορέα.

Enternity TV: Gametech Playground Ep85: Παίξαμε στο Nintendo Switch 2!
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity